Продавець Baby Rooms розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
678 відгуків
Оптовий ринок, Таїрово, Одеса, Україна
+380 (96) 727-17-10
Дитячі товари від інтернет-магазину Baby Rooms

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Відповідно до законодавства України, товар підлягає обміну тільки протягом 14 днів з дня покупки, якщо: товар знаходиться у тому вигляді, в якому був доставлений; товар не був у вжитку, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, не пошкоджено упаковку; товар не входить до списку товарів, що не підлягають обміну або поверненню, затвердженого Кабінетом Міністрів України; у разі обміну та повернення вартість доставки оплачується клієнтом; якщо було отримано бракований товар або доставлено не те, що було замовлено, вартість повторної доставки оплачує інтернет-магазин; товар підлягає обміну, поверненню чи гарантійному ремонту у разі подання декларації перевізника чи зазначення номера декларації. Кольори, які Ви бачите на моніторі, можуть відрізнятися від реального кольору виробу. Уточнюйте принципово важливі вам характеристики товару у менеджера перед оформленням замовлення. Перевіряйте якість отриманого товару до виходу з нього надвір. Після того, як розпочалася експлуатація, товар не підлягає поверненню та обміну, а лише гарантійному ремонту відповідно до ЗУ "Про захист прав споживачів". Розпаковуйте та перевіряйте уважно товар при отриманні у відділенні транспортної компанії. Поставивши підпис і залишивши відділення, Ви погоджуєтесь з тим, що товар Вас повністю влаштовує за всіма параметрами. Ми відправляємо товар абсолютно новий та справний. Далі, за нього відповідає транспортна компанія і у разі пошкодження лише вони Вам сплачують суму страховки за письмовою заявою. Але це тільки у разі пред'явлення претензії під час огляду, не залишаючи відділення! Наш магазин не компенсує та не приймає на повернення товари, пошкоджені транспортними компаніями.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner